Pilnas servisas.

Dirbant pardavimuose atsiranda toks nemalonus šalutinis poveikis: pradedi lyginti savo darbo etiką, kokybę ir teikiamą paslaugą su kitais pardavėjais. Kalbu apskritai.

Mes ir patys esame vartotojai, patys perkame ir kalbu ne apie stogus ar statybines medžiagas. Įsigyjame dviračius, televizorius, automobilius ir daugelį kitų produktų.

Visada tikimės, kad gausime tokį patį servisą, kokį patys suteikiame savo darbe klientams. Atvirai kalbant, tenka dažnai nusivilti. Tada jau būna pikta, nes „Nu kaip tai galima?!”. Visada norisi, kad ir į skambutį būtų atsiliepta su derama intonacija, nesijaustum kaltas, kad klausi, domiesi. Norisi ir tą šypseną pajusti per telefono ragelį ar nuvykus į vietą.

Tiems, kas sugeba būti tikrais pardavėjais sugebančiais tinkamai atlikti savo darbą – Sakau AČIŪ!

Kas mano nuomone yra pilnas servisas:

✔️Produkto išmanymas

✔️Poreikio išsiaiškinimas

✔️Komercinio pasiūlymo paruošimas

✔️Produkto pateikimas laiku ir vietoje

✔️Grįžtamasis ryšys

✔️Drono pakėlimas objekte ir nuotraukų nusiuntimas klientui

Na gerai, paskutinis čia jau labiau skirtas mums. Šįkart klientui užsiminus apie drono paskraidinimą virš namo kepurės, kasdien būdavo klausimas: kada?!

Dalinamės Ruukki stogo danga, Monterrey FEB forma su Ruukki 40 padengimu ir RR2H3 spalva. Gaila, bet su klientu taip ir neteko pabendrauti akis į akį, viskas vyko nuotoliniu būdu. Užtruko laiko, tačiau rezultatas tikrai vykęs.

p.s. sutinku, būna pas visus dienų, kai tiesiog neturi jėgų ir noro, būti malonus, bet turime suprasti, kad mes iš to duoną valgome. 🙂

Šiame tinklalapyje naudojame slapukus siekiant užtikrinti pilnavertį naršymą. Daugiau informacijos apie mūsų naudojamus slapukus galite rasti privatumo politikoje.
PradžiaMenuSusisiekti